Sveikiname Prisijungus!


Renginys prasideda už:

00

DIENOS

00

VALANDOS

00

MINUTĖS

00

SEKUNDĖS

Nuo IDĖJOS iki pirmų mokamų KLIENTŲ per 60 dienų!

 

Pagrindiniai programos etapai: 
 

1. TEMATIKOS/ IDĖJOS ir POTENCIALO išsigryninimas. Šiame etape padesime išsigryninti skirsime kur turite didžiausią potencialą, žinias, įdirbį. Produkto tematiką

2  PROBLEMOS IR AUDITORIJOS identifikavimas. Šiame etape sutelkiame dėmesį į aktualią  spręstiną problemą, bei  klientų, kurie ją turi ir nori spręsti, paveikslą (avatarą). Kartu atliksime rinkoje esamų sprendimų, konkurentų, bei klientų atsiliepimų tyrimą. 

3 SPRENDIMO HIPOTEZĖS KŪRIMAS ir TESTAVIMAS. Šio etapo tikslas yra  įvertinti idėjos potencialą ir sugeneruoti galimus sprendimus. Testavimo būdu (interviu, anketos, testiniai klientai, kt...) išsigryninti ko klientai iš tiesų ieško, ką unikalaus (USP) galite pasiūlyti, rinkos vertės suvokimą,  bei susidėlioti aiškią transformacinę kelionę( jei tai programa) iš taško A iki taško B. 

4. PRODUKTO KŪRIMAS ir PAKAVIMAS. Šio etapo tikslas yra sukurti pirmą produkto versiją (MVP) ar paslaugą pardavimui ir paleisti į rinką. Jame dėmesį sutelkiame į produkto/paslaugos  struktūrą, turinį, formatą, dizainą,  kainodarą, bei pardavimų strategiją.  Paruošiame produkto puslapį (landing page), klientų pritraukimo kanalą (funnel) soc media tikslinės reklamos keliu .   

5. PRODUKTO PALEIDIMAS, REZULTATŲ ANALIZĖ .  Tikslas pritraukti pirmuosius interesantus ir paversti juos klientais.  Sutelkiame dėmesį į paleidimo kampaniją, organinę ir mokamą reklamą (Meta )ir tolimesnį gautų pardavimo rezultatų gerinimą (sekti klientų atsiliepimus, automatizuoti reklamą, plėsti partnerystes, modifikuoti produktą), gautų rezultatų analizę. 

PRISIJUNGTI

Sveikiname Prisijungus!


Renginys prasideda už:

00

D.

00

VAL.

00

MIN.

00

SEK.

Nuo IDĖJOS iki pirmų mokamų KLIENTŲ per 60 dienų!

 

Pagrindiniai programos etapai: 
 

1. TEMATIKOS/ IDĖJOS ir POTENCIALO išsigryninimas. Šiame etape padesime išsigryninti skirsime kur turite didžiausią potencialą, žinias, įdirbį. Produkto tematiką

2  PROBLEMOS IR AUDITORIJOS identifikavimas. Šiame etape sutelkiame dėmesį į aktualią  spręstiną problemą, bei  klientų, kurie ją turi ir nori spręsti, paveikslą (avatarą). Kartu atliksime rinkoje esamų sprendimų, konkurentų, bei klientų atsiliepimų tyrimą. 

3 SPRENDIMO HIPOTEZĖS KŪRIMAS ir TESTAVIMAS. Šio etapo tikslas yra  įvertinti idėjos potencialą ir sugeneruoti galimus sprendimus. Testavimo būdu (interviu, anketos, testiniai klientai, kt...) išsigryninti ko klientai iš tiesų ieško, ką unikalaus (USP) galite pasiūlyti, rinkos vertės suvokimą,  bei susidėlioti aiškią transformacinę kelionę( jei tai programa) iš taško A iki taško B. 

4. PRODUKTO KŪRIMAS ir PAKAVIMAS. Šio etapo tikslas yra sukurti pirmą produkto versiją (MVP) ar paslaugą pardavimui ir paleisti į rinką. Jame dėmesį sutelkiame į produkto/paslaugos  struktūrą, turinį, formatą, dizainą,  kainodarą, bei pardavimų strategiją.  Paruošiame produkto puslapį (landing page), klientų pritraukimo kanalą (funnel) soc media tikslinės reklamos keliu .   

5. PRODUKTO PALEIDIMAS, REZULTATŲ ANALIZĖ .  Tikslas pritraukti pirmuosius interesantus ir paversti juos klientais.  Sutelkiame dėmesį į paleidimo kampaniją, organinę ir mokamą reklamą (Meta )ir tolimesnį gautų pardavimo rezultatų gerinimą (sekti klientų atsiliepimus, automatizuoti reklamą, plėsti partnerystes, modifikuoti produktą), gautų rezultatų analizę. 

PRISIJUNGTI